Hayatım boyunca süren yazma isteğimin, hiçbir zaman bir düzen içerisinde ilerlemeyen ve her seferinde de; başarısızlıkla sonuçlanan günlük tutma çabalarımın sanal alemdeki yansıması...

Bildiğim en doğru yerden başladım yazmaya, kendimden.

28 Ekim 2014 Salı

Meme kanserine dair...Biraz duyarlılık...

Sosyal sorumluluk bilincine dair atılan her adımda koltukları kabaran ben; bu kez de meme kanserine dikkat çekmek için bloglarda yer alan MİM serüvenine Sevgili Guguklu Saatten Ninniler'in meme kanseri MİM'ini zatalime paslaması sonucunda dahil olmaktan çooook mutluyum :)
Mime gelince; pembe olan eşyalarımızı fotoğraflayıp paylaşıyoruz ve bittabi ulaşabildiğimiz herkese aynı misyonu devrediyoruz...

Ben ofiste olmam dolayısıyla; deodorantım, zımbam, delgecim, kalemim, bardak altlığım, çerçevem, pembe kurdeleli flash belleğim, ataçlarım ve Yeşil Elma Sarı Limon'un benim doğum günüm için hazırlamış olduğu DIY projesini paylaşıyorum:)))

Ayrıca; her kadın kendini ayda bir kez muayene etmeliymiş. Bu muayene, adet başlangıcından 5-7 gün sonra yani hormon etkisinin en az olduğu dönemde yapılmalıymış. Kendini düzenli olarak muayene eden her kadın belli bir süre sonra kendi memelerini tanıyor ve normal meme dokusunun özelliklerini öğreniyormuş. Böylece yeni ortaya çıkan kitleleri erken dönemde fark edebilecek duruma geliyormuş.
Daha detaylı bilgi alabilmek ve kendi kendine meme muayenesi nasıl yapılır sorusuna yanıt almak için TıKTıK!
Post'umun ulaştığı herkesi sosyal sorumluluklarımızı göz ardı etmemiş olmanız adına; mimliyorum... 

BiR DeLiNiN Pembe DefteRi

4 yorum:

  1. Canım erken teşhis tablosunu paylaşman cok guzel olmuş kaydedeyım ve kontrolleri unutmayım ve çok teşekkür ederim ♥

    YanıtlaSil
  2. Mime katıldığınız için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Önemli şey ve çoğu zaman boşveriyoruz.
    Bu arada ne kar çok pembe şeyin var =)

    YanıtlaSil
  4. Bir arkadaşım meme kanseri olmuştu.. Yakınında idim ve bizzat yaşadıklarını gördüm.. Biz erkekler pek aldırış etmiyoruz ama bir hatun kişisi için çok ama çok ağır bir durum.. Allah sıhhat versin herkese..

    YanıtlaSil

♥♥♥ dahiyane fikrini paylaş ve görevi son ütücüye devret ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...