Hayatım boyunca süren yazma isteğimin, hiçbir zaman bir düzen içerisinde ilerlemeyen ve her seferinde de; başarısızlıkla sonuçlanan günlük tutma çabalarımın sanal alemdeki yansıması...

Bildiğim en doğru yerden başladım yazmaya, kendimden.

11 Eylül 2014 Perşembe

Meraklı Kız

Merhabalar;
Artık buralarda ben de varım :) Sevgili arkadaşım Bir Delinin Pembe Defteri beni de blog alemine an itibariyle kazandırmış bulunmakta :)

"Meraklı Kız" olarak aranıza katılmaya geldim ben! Buradan sayfama bir göz atabilirsiniz.

Sonuç itibariyle; artık ben de varım.Hoş, bir paylaşımda bulunmadım henüz ama, yine de iyi bir yerden başladığım aşikar...

Sevgilerimle;

Meraklı Kız
meraklikizlar.blogspot.com

1 yorum:

  1. meraklı kızı merak ettik bize de bekleriz :)

    YanıtlaSil

♥♥♥ dahiyane fikrini paylaş ve görevi son ütücüye devret ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...