Hayatım boyunca süren yazma isteğimin, hiçbir zaman bir düzen içerisinde ilerlemeyen ve her seferinde de; başarısızlıkla sonuçlanan günlük tutma çabalarımın sanal alemdeki yansıması...

Bildiğim en doğru yerden başladım yazmaya, kendimden.

17 Temmuz 2014 Perşembe

Veni Vidi Vici!

Julius Sezar'dan namelerle kocaman bir Merhaba!

An itibariyle devre arası bitmiş; blog alemine feryat figan dönüşümün ilk yayınıyla huzurunuza çıkılmıştır..Yine süsledim kelimeleri; sev diyeceğime süslenir gibi, söyleyeceğimi de süslemek hamurumda var; amenna!
Uzun lafın kısası; "Ben geldim!"; net!

Kim bilir neler oldu neler ben yokken..Bihaber durumuma bir son verip; arkamdan ne işler çevirdiniz, öldünüz mü kaldınız mı bir fikir edinmek adına, kaçırdığım post'lara tez elden bir göz gezdirdim öncelikle.Bu sayede anladım ki; "Sizleri özlemişim.." (P.S: Ölen kalan olmadığı için de mutluyum;)

Akşam bilahare buralardayım.

BiR DeLiNiN Pembe DefteRi

5 yorum:

  1. Bizde seni özledik :)
    Sende neler oldu onları merakla bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. Canım benim hoşgeldin :)
    Dedikoduları heyecanla bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  3. Bir ara ciddi ciddi unutulduğumuzu falan sandık ki neyse ki buradasın ...
    Haberler sende :))

    YanıtlaSil
  4. Bizim kız gelmiş =)

    YanıtlaSil

♥♥♥ dahiyane fikrini paylaş ve görevi son ütücüye devret ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...