Hayatım boyunca süren yazma isteğimin, hiçbir zaman bir düzen içerisinde ilerlemeyen ve her seferinde de; başarısızlıkla sonuçlanan günlük tutma çabalarımın sanal alemdeki yansıması...

Bildiğim en doğru yerden başladım yazmaya, kendimden.

21 Temmuz 2014 Pazartesi

Tuzu Biberi MİM!

Ne mutlu ki yazmak ya da daha doğru bir deyişle yazabilmek; zamanın hızlı geçmesi için gözle görülür şekilde yardımcı..Bir şekilde; az-çok, yeterli-yetersiz sizlere kendimden bahsetme çabası güdüyorum.İyi ki de yapıyorum bunu.Aslında blogumun 1 yaşına girmesine sayılı günler kala; bu bir seneyi yeterince verimli geçirmediğimi görüyorum.Söz,nişan,sevinçler,hüzünler,bekleyişler,özlemler derken; bloguma bebeğim gibi bakamadığım aşikar.Daha geniş bir TıKTıK'çı kitlem olabilirdi mesela? Ya da daha çok paylaşımım?
Sanırım blogum ve ben hakkında şahsıma münhasır bir yazı hazırlamalıyım.Henüz taslak aşamasında; blogumun yıldönümüne yetiştirip sizlerle de paylaşacağım..Ya da belki de paylaşmayacağım..Ne bileyim ben; cinsim biraz..

Bir MİM'i daha ; Bim'den almış olduğum Etkin marka portakal aromalı içecek tozunu ki bildiğimiz adıyla oraleti kaşıkla yiyerek yazıyorum. (P.S: Bu arada oralet aslında çocukluğumuzda var olan bir markadır; ama bu marka üretime devam etmemesine rağmen bizim kuşaklar arasında hala aromalı içecek tozlarının genel adı olarak kullanılır.)
İşte; çocukluğumdaki haliyle; dök dök ye oralet :)
Pazartesi kafası bu olsa gerek..Nereden nereye geldim yine; oraletten girdim, Gri Lady'den gelen MİM'den çıkar mıyım? Çıkarım..Mahallemizin yeni sakinlerinden; pek değerli Gri Lady beni MİM'lemiş TıKTıK!

MİM'in adını da can sıkıntısı mimi koymuş; ben de canım sıkıldığından, içinde bulunduğum duruma amiyane tabirle -cuk oturduğundan ve tam da  pazartesi kafası'nın ardına bu soruyla mimlendiğimden, mimin adını kendi kendime "Tuzu biberi MİM!" koydum..

Demiş ki : Pazartesi sendromu ya da tamamen farklı bir sebepten dolayı keyifsiz ve mutsuz hissettiğinizde bu ruh halinden nasıl kurtulursunuz , daha enerjik ve neşeli hissedebilmek için neler yaparsınız  ???

Çok çirkin bir cevap olabilir; hatta kendime kızıyorum şuan ama hiçbir şey..Sanırım fazla kuralcı ve sorumluluk sahibiyim.Yani dünyam başıma yıkılsa rutinlerimden vazgeçemiyorum.Mesela akşam 18:00'da Şegi'yi çişe çıkartıyorum; oysa o gün işten bile kovulmuş olabilirim..Ama yine de önemli olan Şegi'nin çişinin olması; önemli olan sorumluluklarım..Kendim için yapmam gereken şeyler var hayatta; bisiklete binmek istiyorum mesela..24 yaşında bisiklete binmeyi bilmiyorum.Önce bisiklet sürmeyi öğrenmem gerek.Böylelikle bisiklete binebilirim.

Ne diyordum; reklamlardaki ya da filmlerdeki gibi; iş yerinde patronun suratına dosyaları atıp istifa etmiyorum, inatla arabamın yerine parkeden yaratığın lastiğini patlatmıyorum.(P.S: zaten bir arabam yok; örnek verdim:)

Sadece pozitif şeyler düşünüyorum.Gün ve zaman katlanılmaz hal almaya başlamışsa; hayal kuruyorum.Bazen alıp başımı gidecek kadar gaza falan geliyorum ama yine de; SONUÇTA MUTFAĞA GİDİP SU ALMAYA ÜŞENİYORUM!

BiR DeLiNiN Pembe DefteRİ

7 yorum:

  1. Küçükken bende yerdim onlardan en çok vişneliyi severdim :D
    Sende günlük sabit sorumluluklarından kaçmıyosun aslında bu güzel bişey :)
    Karalar bağlamaktansa hayal kurmak gibisi var mı?
    Senin en çok bu ironilerine bayılıyorum canım :D

    YanıtlaSil
  2. pozitif olmak iyidir :) onun yetmediği yerde hayallerrr devreye girmese ne yapardık :)

    YanıtlaSil
  3. Bisiklet sürmeyi ögrenmek icin gec dêgil.

    30yasindan sonra,anne olduktan sonra ögrendim,oglumada ögrettim. :)

    YanıtlaSil
  4. Bisiklet zor yaa. Ben de geçen sene arkadaşlarımın zorlamasıyla öğrendim =) Ama Şegi`nin çiş meselesi önemli ki =)

    YanıtlaSil
  5. "hayal kuruyorum."
    Sende bizdensin o halde :)
    Üşenmek yok olmamalı :)

    YanıtlaSil
  6. Güldürdün beni pembişim yaaa :D
    Ne kadar doğal ve samimi cevaplamışsın :)
    Ben de çok üşengecim ya oof ne olacak bu halimiz :)
    Ben buralara pek uğrayamazken bir sürü yazı yazmışsın hemen okumalıyım :)

    YanıtlaSil
  7. Hayaller olmasa çekilir mi zaten hayat.. :/
    Şu an aynı şey için üşeniyorum :D Susadım ama kalkmak çok zor :(

    YanıtlaSil

♥♥♥ dahiyane fikrini paylaş ve görevi son ütücüye devret ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...