Hayatım boyunca süren yazma isteğimin, hiçbir zaman bir düzen içerisinde ilerlemeyen ve her seferinde de; başarısızlıkla sonuçlanan günlük tutma çabalarımın sanal alemdeki yansıması...

Bildiğim en doğru yerden başladım yazmaya, kendimden.

25 Temmuz 2014 Cuma

Tatil Başlangıcı; üzerine bir TIK!

Tatil başlangıcı..Bir tatilin en çok sevdiğim tarafı; tatilin başladığı o an..İnanılmaz bir neşe doluyor insanın içine; hani odanızın içine günün ilk ışıklarının süzülmesi gibi.. Ben mi? Sabahlara kadar yabancı dizilerimi izleyeceğim, klimanın altındaki üçlü koltukta vucudumun izi çıkasıya kadar yayılacağım, günün en alakasız saatlerinde kalorisi yüksek gıdalarla dengesiz beslenme denilen şeyi tam anlamıyla gerçekleştireceğim ve kafa nereye biz oraya mantalitesini peşleyeceğim zamanlar; tatil günleri..

O yüzden neşem yerimde; kabak tadı vermeme ramak falan kalmadı yani. Bu arada dün kandildi ve ben bol bol dua ettim.Dua etmeyi pek beceremiyorum nedense; benimki bir garip, duadan çok konuşmak gibi oluyor,önüne geçemiyorum:) Çok gevezeyim ben..Eee; ne de olsa;BiR DeLiNiN Pembe DefteRi'yim ben..
Bernardo ve Karaca ile aşk yaşatan süreç çeyiz hazırlığıymış anladım artık.Eninde sonunda bugün; adıma ayrılan ve sipariş verdiğim ürünler tamamlanmış, alınmak üzere beni bekliyorlar..Garip bir heyecan var içimde:) Çünkü bunlar benim çeyizime ait ilk mutfak alışverişim.Seçtiğim ve benim olmasına saatler kalan tabak çanaklarım, tencere tava hepsi havalarımla mutfak falan diziyorum kafamda.Keşke kocası da burada olsaydı; beraber giderdik..Ne bakar incelerdi o; meraklı şapşik.

Bu arada 98 TıKTıK'çıyız; benim bakış açımla bir yüzlüğe son iki..Hadi hayırlısı; başımdan bir tuz- ekmek çevirmek lazım artık.

Güzel haber; sivilde mimar olan esas adam, askerliğinin son 99 gününe de mimar olarak devam edecek ve bu benim içimi çok rahatlatıyor..Bu sizin için önemsiz olduğu kadar benim için önemli.Ne kadar önemli olduğunu varın siz düşünün...

Neyse; şu masa başında gençliğimi çürütüp, kahve tüketiminden mütevellit yürüyen selülit olmadan önce tatilin başlaması iyi oldu bence...

BiR DeLiNiN Pembe DefteRİ

5 yorum:

  1. İyice dinlen Pembiş, tatil lafı bile seni nasıl neşelendirmiş. Mutfak eşyalarını da güle güle kullan canım. İnşallah hep böyle mutlu olursunuz. Sevgiler, çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. coco daki indirim süs eşyalarınaymış! hahahaaa!!!

    YanıtlaSil
  3. Çeyizlikler tamamlanıyo ha yavaş yavaş (:

    YanıtlaSil
  4. Nermincim; aynen; bu tatil olayı beni mutlu etmek için yeterli bir bahane:)
    Güzel dileklerin için çok çok teşekkürler.Kocaman sevgilerimle ♥♥♥

    Sevgili Plaza Sesi; o coco beni öldürücek artık :) Zorla kendine çekmeye çalışıyor vallahi ama benim önceliğim tencere tavam şu aralar:) Benim Madam Coco Alışverişi post'um zamanında tüm havlularda %50+%50 indirim vardı; sonra ayın 21'inde mesaj geldi tüm dekoratif ürünler,kahve fincanları ve porselenlerde indirim diye:)) dadanacaklar besbelli; ve bende onlara dadanacağım o da besbelli :) Sevgilerimle..

    Sevgili Mien; ♥♥♥ Çeyizlikler için aldıklarım; alacaklarımın teminatıdır :))) Daha fazlasına ihtiyacım var zira:))) İyi ki buralardasın; canım benim..Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. Yaa bayılıyorum bu çeyiz hazırlıklarınaa :)
    Hayaller kurmak ve hepsinin senin evine ait olacağını bilmek çok güzel olmalı :)

    YanıtlaSil

♥♥♥ dahiyane fikrini paylaş ve görevi son ütücüye devret ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...