Hayatım boyunca süren yazma isteğimin, hiçbir zaman bir düzen içerisinde ilerlemeyen ve her seferinde de; başarısızlıkla sonuçlanan günlük tutma çabalarımın sanal alemdeki yansıması...

Bildiğim en doğru yerden başladım yazmaya, kendimden.

19 Temmuz 2014 Cumartesi

İki Kelam Arası MİM!

Bugün yoğun ve yorucuydu benim için; neyse Sevgi'nin Almanya'dan dönüşü benim namıma bulunmaz nimet.Esas adamın askerde olması benim için zaten yeterince zor..Kafamda deli sorular; düşünüp duruyorum.En çok da geleceğimi.Çeyizimi düşünüyorum mesela:) Her zaman tez canlı biri olmuşumdur.Yine öyleyim..Şimdi ufaktan çeyiz işlerine girişince; beni gören yakında evleniyor sanabilir.Aldanmayın; telaşım, hevesimden.Yaptığım her şeye özeniyorum; hamurumda var.İyi ki de var..

Yine lafa girdiğim koridordan çıkamadım; dolandırdım durdum.Blog yazmaya boşuna"Sürç-i lisan etti isek affola.."diyerek başlamadım herhalde; vardı bir sebebi..Kendimi tanıyorum; nasıl yazmayı sevdiğimi biliyorum, gerisi biraz bala, biraz da BANA bulanık..

Cumartesi Sevgi'yle geçti.Birlikte çeyiz alışverişim için oluşturduğum listemi gidip mağazada gördük, tasdik ettik, adıma ayırttık.Biraz dolaştık, biraz yedik içtik..Bunları yaparken bir yandan da dertleştik.Eve dönerken Sevgi'nin hayatımda olmasından ne kadar mutlu olduğumu bir kez daha düşündüm.Yine düşündüm..Genelde yollarda düşünüyorum:) Aslında her zaman düşünüyorum:) Düşünüyorum, öyleyse varım!

İki kelam edip arasına bir MİM kıstırayım dedim bende; Sevgili Persephone beni MİM'lemiş zira..Kendisi severek takip ettiğim nadide bloglardan; ne de olsa o bir "Bahar Tanrıçası:)"

1.Kendinde bulduğun en yetersiz durum?
Sabrederken sıkılmak! Ne kadar tutarsız bir ikili olduğunu biliyorum ama ben sabrederken sıkılanlardanım..Hayatımızda sabır göstermemiz ve zamanın çabucak akıp gitmesi için beklememiz gereken durumlar olur bazen; işte ben bu durumlarda sıkılıyorum.(bkz. askerdeki nişanlısını bekleyen kız sendromu)
Anlayacağınız esas adamsız geçen günler oldukça SIKICI!

2.Hayatında düzenlemen gereken şeyler?
Çeyizim:) Kafa nereye biz oraya..Şuan kafaya taktığım için ilk aklıma gelen cevap konusunda sizlere dürüst olmak gerekirdi; o yüzden çeyizim diyorum ben de:)

3.Kendine yeni donanımlar katacak mısın? Ne ki onlar?
Sanırım kariyer anlamında hedefleri olan bir insan değilim, olmadım, olamıyorum.Sadece mutlu ve huzurlu bir hayat diliyorum kendime; donanımlı veya donanımsız çok da fark etmez:) Ama tek bildiğim; bir gün amatör olarak da olsa bir fotoğrafçı olacağım..

4.Yapmak istediğin etkinlik var mı? Rotan ne?
Kendime bir kez daha etkinliksiz bir hayat diliyor; pause tuşuna hunharca basıyorum:)

5.Çocuğuna mirasın ne olacak? 5 seneye kadar yapabileceğin şeyleri  söyle bakalım....
Çocuğuma en garanti mirasım blogum olacak:) Tepe tepe kullanacağını tahmin ediyorum vaka zengin bir hatun değilim ama zaman ne getirir bilinmez;) Beş sene içinde de nişanlımla evlenirim ve söz konusu mirası bırakmakla mükellef olduğumuz bebişleri yaparım ben arkadaş! Bilemedim şimdi; sadece mutlu bir hayat istiyorum..Çok mu..

DEĞİL..

Ve bu MİM; yazımı okuyan HERKESİN...
BU MİM; HERKESİN...

BiR DeLiNiN Pembe DefteRi


6 yorum:

  1. Hehe teşekkür ederim, çeyiz telaşından Mİme de zaman ayırmışsın... Tatlı telaşlar bunlar, heyecanını anlıyor ve paylaşıyorum... Aynı hızla devam aman arada gereksiz harcamalar yapma sonra ben bunca şeye ne kadar çok para yatırmışım diye kızma kendine:))) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Evlilik çanları çoktaaan çalmaya başlamış!! Haydi hayırlısı

    **Sabrederken sıkılmak...
    Bu tanıma bayıldım :))

    YanıtlaSil
  3. Blogundan güzel miras mı olur :))
    Tez canlı olman çok güzel bişey ama ben olsam herşeyi son güne bırakabilirim :D

    YanıtlaSil
  4. Çeyiz telaşı ne kadar güzel :)

    YanıtlaSil
  5. http://grilady.blogspot.com.tr/2014/07/can-sikintisi-mimi.html nir mim daha :)) ama tek soruluk:)

    YanıtlaSil
  6. Aklının tamamen çeyizinde olması çok normal. Çok heyecanlısın ve sevdiğin adamla evleneceksin bundan güzel birşey olabilir mi :)
    Umarım herşey gönlünüzce olur ve musmutlu bir hayatınız olur bebişlerinizle birlikte :)

    YanıtlaSil

♥♥♥ dahiyane fikrini paylaş ve görevi son ütücüye devret ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...