Hayatım boyunca süren yazma isteğimin, hiçbir zaman bir düzen içerisinde ilerlemeyen ve her seferinde de; başarısızlıkla sonuçlanan günlük tutma çabalarımın sanal alemdeki yansıması...

Bildiğim en doğru yerden başladım yazmaya, kendimden.

26 Temmuz 2014 Cumartesi

BEN ÇOK 100 BULDUM!

Aslında bugün eveleyip geveleyeceğim bir TıK'ım yok dilimin ucunda da; sadece söylemeden "geçemeyeceğim" var..

Ben iyiyim.Tuttum getirdim çeyizliklerimi..Bir kısmını nakit ödedim; bir kısmını da kredi kartı ödedi.Ben de karta 6 ay taksit taksit ödeyeceğim.Öyle anlaştık kartla :) Umarımın iyi geçiniriz; çünkü bu benim ilk kredi kartım!

Ne diyordum; ha; BiR DeLiNiN Pembe DefteRi'nin 1 yaşına çok az bir zaman kala; 100 TıKTıK'çı olmuşuz..

Anlayacağınız; ben iyice yüz buldum; ben iyice 100 buldum ve biz tam anlamıyla 100 olduk..
Demek ki; paylaştıkça çoğalıyorum ben de..

Ay ben çok mutluyum ki!

İyi ki varsınız...♥♥♥
Sevgilerimle 

BiR DeLiNiN Pembe DefteRİ

11 yorum:

  1. Hayırlı olsunn , Sende iyi ki varsın :) Nice 100lerimiz 1000lerimiz olsun inşallah cümlemizin :) tekrar bend e100 olmuş gibi sevindim ☺

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederimm:) En azından birileri beni duyuyor bunu biliyorum :)
    Sevgilerimle Esencim

    YanıtlaSil
  3. o 100 ler 100.000 olur İnşaallahhhhhh hayırlı olsun canım :))

    YanıtlaSil
  4. 1000'lere diyelim o zaman :))
    Hep böyle mutlu ol ;)

    YanıtlaSil
  5. nice yıllara ve nice yüzlere o zaman canım :)

    YanıtlaSil
  6. Bir tik da benden olsun,tikim ugurlu gelsin :)

    1000lere 10 000 lere insallah.Sevgilerle

    YanıtlaSil
  7. hahaha (: 10 000 tıktıkçın olsun inş !

    YanıtlaSil
  8. Yüz yetmez 1000 olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  9. Nice 100lere canım :*

    YanıtlaSil
  10. Nice yüzlü takipçkilere o zaman :))

    YanıtlaSil
  11. Nice yüzlere hatta binlere tatlışım :)
    Paylaştıkça çoğalalım :)

    YanıtlaSil

♥♥♥ dahiyane fikrini paylaş ve görevi son ütücüye devret ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...