Hayatım boyunca süren yazma isteğimin, hiçbir zaman bir düzen içerisinde ilerlemeyen ve her seferinde de; başarısızlıkla sonuçlanan günlük tutma çabalarımın sanal alemdeki yansıması...

Bildiğim en doğru yerden başladım yazmaya, kendimden.

25 Haziran 2014 Çarşamba

Yardımınıza İhtiyacım Var!

"O Çocuk" geliyor...

Güzel bir haberle başladım güne.Çarşamba en sevdiğim gün mü olsa ne? Neyse; şimdi gevezeliğin sırası değil.Size topuklarım popoma değe değe haberi vermeye geldim."O çocuk" yani sevgili nişanlım; KPSS sınavına girmek için askeriyeden iznini alıyor; ve bu doğum gününü beraber kutlayamayacak olsak da; bizi beraber geçireceğimiz güzel günler beklemeye başlıyor.

Tam bir hafta sonra tarih 2 Temmuz'u gösterecek ve benim tez elden marjinal fikirlere ihtiyacım var zira; sevgili nişanlıcağızımın doğum günü için bir şeyler yapmam lazım.Sıradan bir şey olmasını istemiyorum.Sürpriz yapma imkanımın da olmayışından olsa gerek; en azından hediyem sürpriz içersin istiyorum.
Asker adama ne alınır ki? Bir tshirt alsan giyebilecek, saat alsan takabilecek sanki...O yüzden benim sevimli hatıralar bırakacak zeka parıltılı hediye fikirlerine ihtiyacım olsa da; allem ettim kallem ettim; hediyemi hatta ve hatta tabiri caizse minik hediyeciklerimi nasıl takdim edeceğim konusunda güzel bir fikir edindim:) Böylelikle hediyelerini açarken pek bir eğleneceğimizi düşünüyorum.Aslında kullanabileceği şık bir hediye alıp; romantik bir akşam yemeği yemek imkanımız olsaydı, böyle bir sıkıntım olmayacaktı.Bildiğiniz gibi kendisi askerde ve biz bir özel günümüzü daha ayrı geçirmek zorundayız hatta belirtmem de fayda var ki; bu inanılmaz derecede katlanılmaz bir durum...Neyse ki en başında müjdelediğim üzere; doğum gününden birkaç gün sonra yanımda olacak:)

Lafı çok da dallandırıp budaklandırmaya gerek görmüyorum; uzun lafın kısası doğum gününde beraber olma ihtimalimiz olmadığından; parlak fikir baloncukları arayışı içerisindeyim.Hediyemi nasıl vereceğim konusunda; aklıma yatan bir baloncuğum var; vaka tek sıkıntı mini mini hediyeciklere ihtiyaç duyuyor olmam.

Asker olduğu için blogumu takip edebildiğini sanmıyorum ama yine de eşeğimi sağlam kazığa bağlamayı ihmal etmek istemiyorum.Bu yüzden de hediyelerimi nasıl verdiğimi sizlerle sonrasında paylaşıcam:)

Şimdi asıl problem şu; küçük boyutlarda "bir tanesi as hediye" olmak kaydı şartıyla; miniş miniş hediyeciklere ve dolayısıyla sizden gelecek fikir baloncuklarına ihtiyacım var.Post'un altına yorum olarak bırakabilirsiniz ama ben yorumlarınızı yani fikir baloncuklarınızı hediyemi verdikten sonra yayınlayabilirim.Anlayacağınız; devir teslim törenine kadar "minik minik hediyecikler ve fikir baloncuklarımız" aramızda -sır olarak kalmalı ;)

Ya benim yardımınıza ihtiyacım var...

P.S: Yazar bu kez görevi son ütücüye değil; TıKTıK'çılara devretmiştir!

4 yorum:

  1. Ya bu konuda üzülerek harika bi fikir verebileceği sanmıyorum :)
    Bu defalık affet olur mu ;)

    YanıtlaSil
  2. ikinizin resmini cep boyutuna getir cüzdanında saklasın nası ama hehe çok dahiyane peh .

    bir tişörte ikinizin çok sevdiği iki film karakterini bastırabilirsin.
    anahtarlık üzerine isimlerinizi yazdırabilirsin.


    ufak bir şiir yazabilirsin renkli kağıtlara
    ikinizin resmini karikatürleştirtebilirsin.
    çok sevdiğin parfümünü ve kullandığın bir fluarı ona verebilirsin kokunu duysun diye ...
    power point te resimlerinizden ve sevdiğiniz şarkılardan oluşan ve senin sözlerini içeren bi slide hazırlayabilirsin. Hatta içinde kavgalarınız komik anlarınız da olur.
    Birlikte gittiğiniz sinema biletlerini saklıyorsan bir tanesine o gün ne hissettiklerini yazabilirsin.
    eşli kupalardan veya fincanlardan alabilirsin bir eşi onda olur. içerken seni düşünür. Bu bir kalem de olabilir. Yazarken seni düşünür.
    Küçük şık bir defter verip her gün gece yatarken sana bir iki cümle yazmasını isteyebilirsin. Dönüşünde getirir saklarsınız .
    Oyuncak araba alabilirsin metalik olanlar .
    sabır ve sevgi üzerine bir kitap alabilirsin.
    aşkınızın kitabını yaptırabilirsin , internetten bak böyle şeyler yapılıyor.

    benden bu kadar :) pek bi saçma mı oldu ne hihiih
    koskocaman sevgileeeeeeer <3 ve Allah kavuştursun ;)

    YanıtlaSil
  3. Canım Şeymacım; canın sağolsun, yine de çok teşekkür ederim:)

    Yorumun öneri içermediği için yayınladım bende:)
    Sağolsun Kreatif Baskan'dan güzel fikirler geldi..

    Bir de yorum sıkıntısından dolayı; mail olarak ulaşanlar var:)

    Sanırım biraz fikir edindim.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Ayy geliyo muu :) Nasıl sevindim senin için. Bak bu buluşma size moral olacak ama bir yandan daha çok özleyeceksiniz bence :)
    Şimdilik aklıma birşey gelmedi ama gelirse yazarım mutlaka :)

    YanıtlaSil

♥♥♥ dahiyane fikrini paylaş ve görevi son ütücüye devret ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...