Hayatım boyunca süren yazma isteğimin, hiçbir zaman bir düzen içerisinde ilerlemeyen ve her seferinde de; başarısızlıkla sonuçlanan günlük tutma çabalarımın sanal alemdeki yansıması...

Bildiğim en doğru yerden başladım yazmaya, kendimden.

11 Haziran 2014 Çarşamba

Nadide MİM'ler Vol.2 :) Meali; 2 gün arka arkaya MİM hazırlamak...

Okuduğu, hatta okumak istediği kitapların ve kendisinin sihirli dünyasını kitapkeyfimm 'de aralayan pek sevgili Pamuk Şekerimm beni MİM' demiş; MİM'lemiş; ispatı için TıKTıK! Çok mutlu oldum yineee ve çok çok teşekkür ediyorum kendisine ;)
P.S: Bu baykuşu çok sevdimmm; o yüzden koydum, konu-içerik bağlantısı yoktur.Tamamen keyfimden :)
Ben de böylelikle "blog yazma hevesi"mi geri kazanmak için elle tutulur bahaneler toplamış oluyorum..Aslında konu blog yazmak değil; pek dürüst olamıyorum şu sıra kendime:)
Güncelerimi olduğu gibi yazsam "Yaprak Dökümü" dizisini izler gibi hissetmenize mahal vereceğimden ötürü; kendimi dizginliyorum diyelim:)
Kısa açıklamamdan sonra; nitekim başlıyorum MİM hazırlamaya;)

Blog açma hikâyeniz nedir?
"Bir Delinin Pembe Defteri benim için; hayatım boyunca süren yazma isteğimin, hiçbir zaman bir düzen içerisinde ilerlemeyen ve her seferinde de; başarısızlıkla sonuçlanan günlük tutma çabalarımın sanal alemdeki yansıması...Bildiğim en doğru yerden başladım yazmaya, kendimden." diye tanımlıyorum blogumu.Sanırım bu hem bir blog tanımı; hem de blog açma hikayesi.
Bir de kabiliyetimin olduğuna inandığım tek şey olan kalemimle; kendim ve hayata dair bir şeyler üretmek, üretebilmek düşüncesinin beni tetiklemesi...Böylelikle blogum; aslında cesaretimle kelimelerimin kesiştiği yer oldu benim için.

Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?
MİM Zamanı : Mim Mim Mim ! diyerek destursuz hazırladığım ilk MİM'imi önce kendim cevaplayıp; aslında bu soruya da cevap vermiştim. Aynen aktarıyorum :

Aslında her zaman günlük tutma çabalarım oldu ama her seferinde hüsranla sonuçlandı; bir blog açmaya karar verdiğim an bir de isme ihtiyaç duyacağımı fark ettiğimde çok geç olmuştu :) Sonuçta günlük deyip de geçemeyeceğim bir özel alanım olmuştu; bundan olsa gerek kendimi en net ifade edebileceğim bir sıfatlar silsilem olsun istedim;

BİR: Bir evin bir kızı olmam

DELİNİN: Ruh halimi olduğu gibi aktaracağım ve ''BEN''i anlatacağım için; blogun nereye gideceği henüz belli olmadığundan; zamir'im DELİ oldu ki; sonra ne saçmalamış denmesin :)

PEMBE: Hayata baktığım renk; mutluluğun rengi

DEFTERİ: Nihayete erememiş; okul defterlerinin,bir heves aldığım kaybolup giden günlüklerin ; nihayete ermiş olan hali..

Sonuç; BİR DELİNİN PEMBE DEFTERİ...

Hangi mevsimi seversiniz?
İlkbahar.

Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?
Yeniliği çağrıştırıyor.Güzellik, barış, mutluluk ve elbette evrene dair diğer tüm pozitiflikleri.

Kırmızı ruj mu eyeliner mi?
Kesinlikle eyeliner; gözlerimi evde bırakıp dışarı çıkabilirim belki ama eyeliner'sız asla...

Blog yazmak sana ne kazandırdı?
Kendi kendime konuşmaktansa yazıyorum diyelim:)) Aslında hep tamamlanmamış günlüklerim oldu benim; yeri yurdu belli değil, bir saklanmışlığı bir arşivlenmişliği de yok.Oysa ki blog; benim hayata imzamı attığım bir katma değer diyelim:) P.S: Mütevazilik zor zanaat azizim!

Kitap okumak mı bir şeyler yazmak mı?
Bir şeyler yazmak.Uğraştığım, zaman harcadığım her şeyin içinde başrol olmayı seviyorum; derken bir kitapta kendimi bulabilirim elbet; ama bu blog BEN'im...

Şiir mi roman mı hikaye mi?
Bence hepsi.Her birinin yeri başka; benim için "Kuru fasulye mi pilav mı?" sorusuna eş değer oldu bu soru:) Ayırt etmek çok güç...

En çok etkilendiğin film?
Shawshank Redemption; namı değer Esaretin Bedeli. Tahminim üzere; daha çook uzun yıllar IMDB Listesi'ndeki tahtından da feragat etmeyecek.

Hangi tür kitap/film?
Kitap kurdu olduğum pek söylenemez; okumaktansa yazarım daha iyi:))
Filmlere gelince; kendini izlettirebilecek derecede olması yeterli benim için...Konu ayrımı yapamıyorum maalesef; çünkü bir macera filmi de çok hoşuma gidebiliyor, bir gerilim filmi ya da romantik komedi de...

Öğrenci olmak mı iş hayatı mı?
Kesinlikle iş hayatı.Yine aynı günlük sorumlulukların pençesinde kalmaktan kendini alamıyorsun ama yine de ismi bile daha karizmatik;)

Kitap okumak mı film izlemek mi?
Film izlemek.

Klasik giyinmek mi spor giyinmek mi?
Spor klasik desem? Yani böyle kot'un üzerine klasik bir gömlek, topuklu bir ayakkabı, büyük halka küpeler falan? Anlatabildi isem; yine yeni yeniden "Ne mutlu bana!"

Almaktan asla vazgeçmeyeceğiniz şey ne?
Geçen aya kadar kontördü ama artık ben de faturalıyım:) Faturalı hatta geçiş teşvikli reklam filmi gibi oldu biraz ama ne yapayım:)
Şaka bir yana; özel günlerde hediye almaktan asla vazgeçemem!

En sevdiğin yemek nedir?
Mantı, yaprak sarması..En zahmetsizinden de kendi yaptığım yoğurtlu soslu makarna ki; buna nişanlım da bayılır:)

En sevdiğin dizi?
En severek izlediğim 2 dizi de bitti maalesef:( Prison Break; zaten biteli yıllar oldu..Bir de Breaking Bad ki onun bitiş acısını güncel olarak yaşama şerefine nail oldum...Bir aralar The Walking Dead'e de merak salmıştım ama kendini çok tekrar etmeye başlayınca; onlar pes etmeden, ben pes ettim..
An itibariyle takip ettiğim; The Simpsons ve Game of Thrones'tan ötesi değil...

Özel bir yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?
Peri kızı gibi sihir yapabilmek. Aç gözlüyüm ben kabul! Madem ki özel bir yeteneğim var; sihir gücüm olsun; demi ama?

Hasta olmanın en kötü yanı nedir?
Hastalık bir şekilde iyileşip geçiyor ama ne bileyim burnu kanasa sevdiği yanında olsun istiyor insan:)

Alınacak listen var mı? İlk 5'i nedir?
Babalar günü hediyesi (Birinci sırada; çünkü çok az bir zaman kaldı...)
Nişanlımın doğum günü hediyesi (Asker dönüşü verebilicem ama yine de doğum gününden önce almalıyım ki anlamı olsun!)
Nivea duşta vucut kremi; henüz denemedim merak ediyorum
Head&Shoulders şampuanı "kadınlarklubü" sitesinde çok öneren olmuş; listemde mi bilemedim ama bir denemek lazım mı ki? MEMNUN KALAN VARSA LÜFTEN BİLDİRSİN :)))
Bir de pembe oje

İlk aldığın makyaj malzemesi nedir?
Göz kalemi! Boşuna demedim ben; gözümü bırakır çıkarım evden; göz kalemi ya da eyeliner'sız çıkmam diye.

Sevgili TıKTıK'çılarrr; gelelim fasulyenin faydalarına ;)
Yazı görseli olarak başta resmine yer verdiğim Gamlı Baykuş'a bi anlam yüklemiş bulunmaktayım:)
Baykuşum MİM'i paslasın...
MİM PASLAYICI BAYKUŞ
BAYKUŞ aşağıda ismi geçen şahıslara MİM'i paslamıştır; herkesin dikkatine!


Sevgi ve selametle...

3 yorum:

  1. Güzel sözlerin ve keyifli yazın için teşekkür ediyorum sana. Mimlenip de mutlu olduğun için ayrıca teşekkürler :) Çok sevindim mutlu olmana.
    Görüşmek üzere Pembe Defterim...

    YanıtlaSil
  2. Pembişim ben bu mimi yaptığım için sadece yorumumu yazmaya geldim :)
    Prison Break bittiğinde karalar bağlamıştım resmen. Çok severdim özellikle de başroldeki harika yaratığı :D
    Kesinlikle katılıyorum. Eyelinerım olmadan asla :D

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, çok teşekkür ederim, en kısa zamanda blogumda mime yer vereceğim

    YanıtlaSil

♥♥♥ dahiyane fikrini paylaş ve görevi son ütücüye devret ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...