Hayatım boyunca süren yazma isteğimin, hiçbir zaman bir düzen içerisinde ilerlemeyen ve her seferinde de; başarısızlıkla sonuçlanan günlük tutma çabalarımın sanal alemdeki yansıması...

Bildiğim en doğru yerden başladım yazmaya, kendimden.

24 Haziran 2014 Salı

Fal Baktırdım!

Doğrusunu söylemek gerekirse; sizleri de haberdar ederek verdiğim küçük aradan sonra; kalemi elime alacağım gün olarak, bol dinlenceli bol eğlenceli hafta sonu, kendine has bir sendroma sahip Pazartesi akabinde; yeni haftaya başlamaya hazır olan Salı'yı seçtim.

Tabi bu kısa aradan sonra da uzun uzadıya cümleler kurmaktan vazgeçmemiş olmam; içler acısı mı acaba? Neyse ki; benim blogum, benim kalemim ;)

Öncelikle Ben Geldim Bumerang! ve Hadi bakalım... post'ları için yazılan yorumlara çok çok teşekkür ediyorum."Ben Geldim Bumerang" yorumları blogum üzerine hatrı sayılır derecede beni yüreklendirirken, "Hadi bakalım..." yorumları ise moral oldu.Böylelikle bir kez daha "iyi ki varsınız" demem için elle tutulur sebepler elde etmiş oldum.İyi ki varsınız!

Pazar günü kızlarla güzel bir program yaptık.Sevgi'nin Almanya'dan kesin dönüşü benim çeyizime yaradı yine:) Yemiş olduğum çikolataları ve aldığım kalorileri saymazsak; Sevgi'nin hayatıma U dönüşü benim için tarif edilemez bir mutluluk...Dişi kişilik Almanya'dan sadece çikolata değil; zevkimi ve tarzımı bildiğinden almak isteyeceğim ne makyaj malzemesi varsa; tutmuş getirmiş.Ne yalan söyleyeyim; en pahalısı, en iyisi...Ben de elimde çarçur etmeden; bir güzel çeyizime kaldırdım:)

Gören de beni sanır ki 2 ay sonra düğünüm var.Yok be cancağızım..Var daha var :) Seneye yaza diye tahmin yürütüyorum şimdilik:) Aslında sırf tahmin de değil...Fal baktırdım ay ben!

İzmir'de fal işi meraklısına çok cazip seçenekler sunar; vaka, fala inanma falsız kalma mantaliteniz varsa dimağınızın sınırlarını zorlamaya da teşvik eder insanı.

Güzel bir sabah kahvaltısıyla başladık kızlarla programa.O kafeden bu kafeye Kıbrıs'ta girilmemiş mekan bırakmadıktan sonra akşamüstü 4 sularında kendimizi daha önceden adını duyduğumuz Cafe Daisy'de bulduk.Bilirkişi şahsiyetimizin adı Kaan.Adı üstünde söyledim sanırım; bildi adam:) İçinde bulunduğum durumu harfi harfine özetledi; bugünümü anlatan kısa bir sanal tur dinledikten sonra; geleceğim için notlar da düşmeyi ihmal etmedi.
Geleceğime Notlar:
Nişanlımla; 2015 Agustos ayında evlilik,
Evliliğin ilk 9 ayı içerisinde ikiz bebeklere hamilelik,
Sevgili nişanlıcağızım; inşaat sektöründe kendi işinin patronu,
Ankara'da bir hayat (şu Ankara'da yaşama fikrine bir türlü adapte olamadım, olamıyorum..)
Kariyerim oldukça parlak: Ev hanımlığı! 
P.S: Fikri zihni hür insan olan "kendim" için tek kalem not:
FALA İNANMA FALSIZ DA KALMA!

Bir kez daha; SEVGİLERİMLE...

BiR DeLiNiN Pembe DefteRi

4 yorum:

  1. Çok iyimiş ya:) Ama falda söylenenler bile yetiyo ki olmasına gerek yok insan garip bi mutluluk içinde bir süre dolaşıyor kabul edelim:)
    Sonra zaten söylenenleri unuttuğumuz için çok da önemi kalmıyor. Arkadaşının dönmesine çok sevindim:) İnsanın 1 arkadaşı olsun yanında yetiyor valla:)

    YanıtlaSil
  2. Ay şu fal işine çok meraklıyım da korkudan baktıramıyorum ben. Sonra kafama takıyorum çünkü :)
    Nişanlılık da çok güzel kii. Evlenmenize daha olsa da boşver. Nişanlılığın tadını çıkarın :)
    Bloğundaki kalpleri çok seviyorum. Okurken hep hareket ettiriyorum kalpler uçuşsun diye :)

    YanıtlaSil
  3. Yok ya o fal işi hiç benlik değil :)
    Kime gitsem yanımdakiler tuttu benimki ııı ıııı :))
    İnanmıyorum baktırmıyorumda :)
    Arkadaşının dönmesi senin şu döneminde özellikle çok iyi olmuş yüzünden gülücükler eksilmez hem öpüyorum seni kocaman ;*

    YanıtlaSil
  4. kıbrıs cd çok iyi geliyor insana , ee işte morali düzeliyor insanın :)

    YanıtlaSil

♥♥♥ dahiyane fikrini paylaş ve görevi son ütücüye devret ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...