Hayatım boyunca süren yazma isteğimin, hiçbir zaman bir düzen içerisinde ilerlemeyen ve her seferinde de; başarısızlıkla sonuçlanan günlük tutma çabalarımın sanal alemdeki yansıması...

Bildiğim en doğru yerden başladım yazmaya, kendimden.

10 Haziran 2014 Salı

Çalakalem...

Yazmadım yine şu sıralar, yazamadım. Blog yazmayı kendime bir zorunluluk abidesi haline getirmek istemediğimden yazmadım; sonuç itibariyle de zatı muhterem bendeniz daha öncesinde bu konunun altını çizmiştim zannediyorum.

Çalakalem'den aldım yine lafı, koyuldum yazmaya.
http://olmadikislerpesinde.blogspot.com.tr/'den alıntıdır.
Diyelim ki; kısa soluklu uzun aralar verdim yazmaya; en azından ben blog'un içinde bulunduğu dönemi kendimce böyle nitelendiriyorum.

Bazen kendi telaşlarına o kadar kapılıyor ki insan..Hele üstüne bir de hayatınızda ters giden şeyler varsa; bazı şeylerden feragat etmenin tadına doyum olmuyor; blog yazmak gibi mesela...Şaka bir yana; özlüyorum blogumu. Askerdeki nişanlımı özlüyorum ama en çok.

En çok onu özlüyorum...

P.S:  Sevgili Nermin Güngör beni MİM'lemiş ;) Akşam bir ara buralarda olmak farz oldu...

Sevgilerimle;

BiR DeLiNiN Pembe DefteRi


8 yorum:

  1. Pembişiiim bak kalbim ne kadar temiz görüyor musun :D Tam nerelerdesin diye yorum yazdım sana sen yeni yayın paylaştın yihuu :D Bu arada ne kadar da ukalayım değil mi :)

    Tahmin edebiliyorum özlemenin ne kadar zor olduğunu. Ama sabret .. Moralini bozmamaya çalış. Ve blog konusuna gelince, tabi ki canın istediğinde yazacaksın mecburiyet haline getirmeye gerek yok.
    Ama uzun zaman olunca merak ediyoruz :(

    YanıtlaSil
  2. Aynen bebiş aynen:))) Kalbin temiz vallahi..Yok canım olsun o kadar da ukalalık :P

    Valla bebiş, seninki gitmiş miydi? Valla anca gitti de beklediysen beni anlarsın; ya çok zormuş be; başka bişeye benzemiyor. Bilahare anlatıcam zaten blogda çektiğim ızdırabı haha:))) Anlamadım gitti yani, günler nasıl bu kadar yavaş geçebiliyor..

    Sen naptın; ele güne karıştın sayılır artık sende:) Memnun musun, kayınvaliden, kayınbabandan :)))))))

    YanıtlaSil
  3. Özlemek güzel:)En azından özleyeceğin biri var pembecim;)Tez zamanda kavuşmanız dileğiyle...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Pembe Defterim, sen yine de bu kadar uzun aralar verme, özletme kendini. Bugün neredesin, mimledim seni diyecektim ben de ama baktım ki gelmişsin :) Mimlenmişsin ama artık aynı mimse ikisi birlikte çıkar aradan. mim yazını merakla bekliyorum :) Görüşmek üzere...

    http://kitapkeyfimm.blogspot.com.tr/2014/06/mimmmmm.html

    YanıtlaSil
  5. Benimki daha gitmedi tatlım. Şimdiden gözümde büyüyor. Nasıl dayanacağım bilmiyorum :( Haklısın şu anda seni tamamen anlamam mümkün değil ama ne hissettiğini tahmin edebiliyorum biraz da olsa. Bu sevmekle alakalı sanırım :)
    Çok memnunum tatlım. Kayınbabamdan daha memnunum ama ne yalan söyleyeyim. Annede bir kaynanalık hissediyorum :))

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Dördüncü Tekil Şahıs;
    Hiç hissetme kaynanalık falan:) sen öyle hissedersen kaynana gibi davranırsın; o da sana gelin gibi davranır. Her kaynana-gelin ilişkisi fiyasko oluyor çünkü; az çok kuzenimin durumundan, kulaktan dolma dedikodulardan malumum:) Gel gelelim; anne-kız diyaloğu kurmaya çalışır da başarırsan inan hayatına yeni bir değer; bakış açısı katmış oluyorsun.Ki bu da benim durumum:) Sanırım bu karşı tarafın iyi niyetiyle de doğru orantılı; o yüzden benim durumumun özeti "şans"..
    Umarım senin de karşına iyi niyetli insanlar çıkmıştır.Hadi hayırlısı..
    Ha bir de "inan ki; onunla beraber askerlik yapıcaksın.."

    Sevgi ve selametle ;)

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Persephone; güzel dileklerin için çok ama çok teşekkür ediyorum.Allah hepimize; böyle hayırlı ayrılıklar versin.Vatani görev sonuçta; yapılacak...Sevgiyle öpüyorum.

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Pamuk Şekeri;

    MİM'i ben kaptığım için şansılıyım; çünkü sorulara ba-yıl-dım..
    Ben de tez elden bu akşam yazımı hazırlayıp paylaşıcammm:) Happy happy happy:)
    Uzun aralara gelince; hayatımın yaprak dökümü dizisine dönmüş evresindeyim;oysa sizleri çok özlüyorum; yazılarınızı takip etmeye de çalışıyorum ama genel anlamda; blog ihmalim affola :))
    Kocamaaan, öpücük!

    YanıtlaSil

♥♥♥ dahiyane fikrini paylaş ve görevi son ütücüye devret ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...