Hayatım boyunca süren yazma isteğimin, hiçbir zaman bir düzen içerisinde ilerlemeyen ve her seferinde de; başarısızlıkla sonuçlanan günlük tutma çabalarımın sanal alemdeki yansıması...

Bildiğim en doğru yerden başladım yazmaya, kendimden.

15 Mayıs 2014 Perşembe

Ailenizin Ennnn Pembiş'i Geri Döndü..

Neler oldu neler, maydanozlu köfteler..Ay ne kadar iğrencim :)

Neyse efendim; öncelikle ilk kelamım sizi ne kadar özlediğim olacak ki; deyim yerindeyse tarifinin mümkünatı yok.Şuan iş yerindeyim, kaytardığım anlaşılırsa hiç hoş olmaz; dolayısıyla ben de eve gider gitmez uzun soluklu VURDUMDUYMAZ'lığıma bir son verip, hunharca yazarak neler olup bittiğini sizlere tüm detaylarıyla aktarıcam.

HEPİNİZİ O KADAR ÇOK ÖZLEDİM Kİ...
SARILALIM SIKI SIKI...

5 yorum:

  1. Hoşgeldiinn :) Ama küsüz sana insan bir kelime de olsa yazar neden ortadan kaybolduğunu :)

    YanıtlaSil
  2. :))) akşam anlatıcam herşeyiiii, uzun uzadıya bir yazı bekliyor sizleri, inşallah sıkılmadan okursunuz; unutmadan nişan fotografı da paylaşıcam, böylelikle hem beni hem nişanlımı ilk defa görüceksiniz :))) hadi bakalım hayırlısı... kocamaaan bir öpücük..

    YanıtlaSil
  3. Hoş geldin Pembe Defterim :) Nihayet geldin, özlettin kendini :) Tebrik ederim canım, hayırlısı olsun. Yazını da merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Akşam hazırlayıp paylaşıcam:) bende sizleri çok özledim, hem gelişmeleri paylaşmak uzun uzun yazılar yazdıracak bana, hemde bir aydan fazla bir süre içerisinde neler olup bitmiş onu öğrenmek için sizleri hayli sıkı okumam gerekicek:) olsun; canıma minnet...pati pati Muckkk:)

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin:):):) akşamı bekliyor olacağım merakla:)

    YanıtlaSil

♥♥♥ dahiyane fikrini paylaş ve görevi son ütücüye devret ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...