Hayatım boyunca süren yazma isteğimin, hiçbir zaman bir düzen içerisinde ilerlemeyen ve her seferinde de; başarısızlıkla sonuçlanan günlük tutma çabalarımın sanal alemdeki yansıması...

Bildiğim en doğru yerden başladım yazmaya, kendimden.

2 Nisan 2014 Çarşamba

Bir Delinin Pembe Defteri'nin Yorum Forumu Güncellemesi !!!

Sevgili TıKTıKçı'Larım...

Artık uzun zamandır kullandığım blog temamla çakışan blogger yorum forumu eklentisini sonunda çılgın bloguma adapte etmeyi başardım :)
Böylelikle artık sizleri Disqus yorum forumu mağduru da etmemiş olacağım; bu mutlu haberin yanı sıra; NE KADAR ÜZÜCÜ Kİ BU ZAMANA KADAR OLAN TÜM YORUMLARINIZI KAYBETTİM :(((
Ama merak etmeyin; mail kutum hala onlarla dolu ve nitekim hafızalarda hoş bir anı olarak kaldı...Böylelikle yaygın kullanım tarzıyla kendi yorum stilimi de güncellemiş; mail yoluyla tarafıma ulaştığınız sitem dolu yorum yazamıyorum yakarışlarınızı da noktalamış oldum...Özellikle de sevgili Kitap Keyfim'e sabrından dolayı teşekkürü borç bilirim; şayet kendisi de pek bir cebelleşti bu sorunla:))

Sevgili Dördüncü Tekil Şahıs ve Sevgili Kitap Keyfim'e;
 Yalancı Mimiklerim üzerine tüm güzel dilekleri ve sevimlilikleri için bir kez daha teşekkür ediyorum; iyi ki varsınız...

Uyumak üzere ayrılan BiR DeLiNiN Pembe DefteRi görevi an itibariyle "son ütücüye" devretmiştir...

Son ütücü; Tatlı mutlu rüyalar diler...

5 yorum:

  1. Ayyy kıyamam canım yaaa:)) çook güldüm; bir de azmine çabana hayran kaldım; haydi bakalımmm hayırlı uğurlu olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim ;) Ne çileler çektim bir ben bir Allah biliyor yani...Umarım sonunda kökünden halletmişimdir:)
    Bu arada; aramıza hoş geldin Sevgili Buket...

    YanıtlaSil
  3. Ne demek efenim ben teşekkür ederim :))
    Bu sorunu hallettiğin iyi oldu. Sayfan biraz yavaş açılıyordu bir de. Şimdi düzelmiş ama. Son ütücüyü de sevdim bu arada =)

    YanıtlaSil
  4. Ben bu işe en sevinenlerden biriyiiiiiim!

    Son ütücüye saygılarımızı sunuyoruz öyleysee :p

    YanıtlaSil
  5. Yalnız ben bu yayını paylaştıktan sonra Sevgili Hayata Dair bir mail attı; Pembişim buna da yorum yazılamıyor diye; işin en komik yanı da o oldu :)) Düşünsenize; yorum forumu konusunu hallettim diye bir yayın hazırlıyorsunuz ama KİMSE YORUM yapamıyor :)) ben hiç anlamıyorum aslında blog şablonlarından falan; yine de bu temadan vazgeçemiyorum; o yüzden de bu zorlukları göğüslemek zorunda kalıyorum:) Sayfam aslında hala biraz geç açılıyor; css kodlarıyla alakalı sanırım; anlayan varsa yardımcı olabilecek sevinirim; blogger forumuna kadar soru olarak yazdım :)))

    Son ütücü'den sevgiler öyleyse...

    YanıtlaSil

♥♥♥ dahiyane fikrini paylaş ve görevi son ütücüye devret ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...