Hayatım boyunca süren yazma isteğimin, hiçbir zaman bir düzen içerisinde ilerlemeyen ve her seferinde de; başarısızlıkla sonuçlanan günlük tutma çabalarımın sanal alemdeki yansıması...

Bildiğim en doğru yerden başladım yazmaya, kendimden.

16 Mart 2014 Pazar

İLETİŞİM FORMU; ZİYARETÇİ DEFTERİ: SevgiLi TıKTıKçıLar ve TıKTıKçı Adayları; Bana ULaşın !!!


SEVGİLİ TIKTIKÇI'LAR;

Bir iletişim formu yaratalım; "paylaştıkça çoğalalım" istedim...


Ziyaretçi defterim için yazı başlığı altına yorum bırakmanız mümkün...

Benimle direkt iletişim kurmak için; e mail adresim : 
delininpembedefteri@gmail.com

Blog'umda yer alan her şey ile ilgili; sorunuz, görüşünüz, öneriniz, eleştiriniz var ise; bu yazım bir iletişim forumu oluştursun aramızda..


Yazımın altındaki Disqus iletişim formu aracılığıyla küçük bir ziyaretçi defteri oluşturabiliriz diye düşündüm el birliğiyle..

Sevgiyle KaLın...

    Bir DeLinin Pembe DefteRi

4 yorum:

  1. 71 takipçiniz var hadi beni sayma 70
    hiç kimse bir merhaba dememiş.

    Bu yüzden ziyaretçi defterinize ilk yorumu yazmaktan onur duyuyorum.
    Sanki biraz isim benzerliği var ama olsun :)

    Sayfanızın tasarımı çok güzel ve herşey yerli yerinde. Yayınlarınıza da hızlıca göz attım severek okudum. Yazış tarzınız güzel. Bir tek kendi yazılarım bana berbat geliyo nedense. Yorum yapmayı çok isterdim fakat şu anda aspirinle falan geçmeyecek kötü bir baş ağrısı çekiyorum. Buralardayım uğrarım yine. İyi bloglar.

    YanıtlaSil
  2. Değerli ve güzel yorumunuz için teşekkür ederim. İsim benzerliği olduğu aşikar:) Canımız sağolsun. Bende sizin blogunuzu inceleyerek takibime almıştım; incelemeden blog takibi yapanlardan değilim zira takibime aldığım blogları günlük gazetem gibi okurum; her zaman yorum yapmasam da mutlaka takip ederim.
    Blogunuz ve yazılarınız oldukça güzel, takip edilesi..Cesaret kırmanın alemi yok; hepimiz öncelikle "kendimiz" için yazıyoruz..Öyle değil mi?

    Selametle..

    P.S: Geçmiş olsun dileklerimle.



    YanıtlaSil
  3. ne kadar keyifli ne kadar huzurlu bir blog bu , kurcaladıkça kurcalayasım geldi:) ay şuraya da bir tık buraya da bir tık derken mesai saatim bitmiş :) eline emeğine sağlık,en yakın takibime aldıklarım arasında artık :)

    YanıtlaSil
  4. :) Çok mutlu oldum ki beeen; ben de bugün blogunu keşfettim iyi ki de keşfettim; benden bir tık ötedesin; bende 91liyim, bir işim bir nişanlım var, hayattan üttüğüm de bundan ibaret:) sen evlisin; senin blogundan birçok fikir edinebilirim, yarın öbürgün anne adayı olacaksın o sıra ben evlenmiş olurum falan:) güzel bir blog..Bursaya yolum düşerse köyüne uğrayacağım..

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil

♥♥♥ dahiyane fikrini paylaş ve görevi son ütücüye devret ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...